Páginas

2015-11-01

LIPDUB ESPEJO

7 comentarios:

  1. Kaixo!!
    Oso ondo pasatu nuen Espejon??? Ta suek.
    Oso ondo gelditu da bideoa.
    Luzia

    ResponderEliminar
  2. Kaixo lagunok:
    Oso polita geratu da, denok benetan deneok oso ondo egin duzue. Oso polita geratu da, zuen lagunarekin. Eskerrik asko guztioi. Musuak

    Judith 6.B

    ResponderEliminar
  3. Kaixo!
    Nik ere oso ondo pasatu dut Espejon.
    Bideoa oso "chuloa" geratu da.
    Agur.
    Leire 6.A

    ResponderEliminar
  4. Kaixo,
    Ni oso ondo pasatu nuen espejon berriro joan nahi dut.
    Gainera denok, nire ustes, os ondo pasatu dugu ...
    Berriro joan nahi dut. Eta zuek ???
    ALEXIA 6.A

    ResponderEliminar
  5. Kaixo,
    oso ondo pasatu nuen espejon, gauza oso politak egin genituen. Nire gustokoena diskoteka izan zen baina beste gauza batzuk ere oso ondo zeuden. Gainera, harreman gehiago izan genuen beste gelakoekin. berriro errepikatzeko esperientzia izan da.

    Kattalin 6.B

    ResponderEliminar
  6. Kaixo:
    Oso ondo egingenuen dantza. Gogo azko ditut nerriro joateko Espejora.
    SAIOA 6.A

    ResponderEliminar
  7. Kaixo:
    oso ondo pasatu nuen nik berriro errepikatuko nuen.
    Gainera bezte gelakoekin harreman asko izan guenuen.
    Irakasleak oso onak ingeles asko egin genuen.
    Bideoa oso ondo geratu da eta
    Maitane

    THE BLUE TEAM IS THE BEST

    ResponderEliminar