Páginas

2015-02-13

INAUTERIAK 2015

27 comentarios:

  1. Gaixo:
    aurreko ostiralean egon ziren Inauteriak hemen ikastolan.
    Arratsaldeko 15:00 ziren eta ikastolako umeak atera ziren kalera, guk bezala dantzatzera.
    Jantzi mota asko zeuden:Lamia, Kaldereroa, Mamoxarroak, Markitos, Atorrak...Dantza asko egin genuen nola: Markitos, Bolan Dantza etab.
    Gure gurasoak etorri ziren gu ikustera.Gero klasera bueltatu ginen.
    Txokolatea jan eta gero argazki batzuk atera genituen. Ondoren patiora atera eta jolastu futbolean 4-1 galdu genuen. Bueltatu klasera aldadatzera eta etxera joan.
    Argazkiak oso politak daude eta osooooooooooooooooo ondo pasatu nuen.
    iker5.a

    ResponderEliminar
  2. Kaixo:
    Nik oso ondo pasatu nuen inauterietan. Bostgarren mailakoak kaldereroz jantzi ginen.
    Patiora atera ginen eta han desfilatu eta dantzatu genuen. Gurasoak begiratzen zeuden eta nireek esan zuten oso ondo egin genuela.
    Dantzak ziren: "Asto batean datoz Markitos",Lantz , Kaldereroak eta Bolan dantzak.
    Klasera bueltatu ginen eta argazkiak atera genituen.
    Blogean daude eta ikusi ditut.
    Ondoren, jantoki txikira joan, hartu txokolatea eta bi bizkotxo. Txokolatea gozo-gozoa zegoen !
    Leire 5.A

    ResponderEliminar
  3. Iñauterietan oso ondo pasatu nuen. Barre asko egin genuen Jon l ekin ze nezkaz joan zen mozorratuta. Denok zartaginekin oso ondo pasatzen genuen. Joxe, Peio, Markel etab erebai mozorratu ziren neskaz. Bost dantza egin genuen: Bolan dantzak Markitos Kaldereroak Lantzekoa eta Iparraldeko dantza gero txokolatada egin genuen eta patiora jolastera joan ginen. Batzuk korrika beste batzuk futbolera.
    Nik lepoko asko eraman nuen eta zapi bat lepoan.
    Gende asko eraman zuten urrezko txanponak:Txamarran txanoan eta zapietan.
    Denok oso ondo pasatu genuen.

    Mikel M

    ResponderEliminar
  4. Kaixo.
    Ostirala 13 inauteriak ospatu genuen. Oso ondo pasatu nuen nire lagunekin.
    Jantokian gelditu nintzen, orduan klasean jantzi eta makilatu zidaten aurpegia.
    Kaldereroz jantzi ginen 5-A eta 5-B klaseak.
    Dantzak egin genituen: Markitos, lantzekoa, Kaldereroak eta Bolandantza. Gero desfilea egin genuen ikastola guztia. Bakoitza bere klasera joan zen.
    6.maila eta 5.maila joan ginen txokolatea hartzera eta oso gozoa zegoen.
    Patiora atera eta jolasten hasi nintzen.
    Oso ondo pasatu nuen.
    5-A Luzia.

    ResponderEliminar
  5. Ostiralak 13 ospatu egin genuen inauteriak.
    Lehengo jantzi genuen mutilak txapela,
    txalekoa, zartagina eta mailua .Neskak erastunan , pultzerak , gona eta lepokoak.
    Errekreoan egin geuen denok entzaioa eta esan zuen musikako irakaslea Nereak
    egin genuela oso ondo zartaginarekin . Gero joan nintzen Aritzen etxera jatera behin arrra-
    tsaldean. bolan dantza eta gu 5.A egin genuen dantza denak gero zegoen txokolatada.
    Ondoren geratu nintzen errekreoan jolasten futbolera eta ia - ia markatu nuen gol bat
    Irai 5.A




    ResponderEliminar
  6. Kaixo:
    Oso ondo pasatu nuen inauterieta. Ateratzean patiora dantxa egin genuen ,Markitosena,bolan dantxa eta lantxekoa.Dantxa eta gero txokolatea eta bizkotxoa artu genuen.
    Mutil batxuk neskaren jantzia mozorrotu ziren.
    Beranduago nik eta beste batxuk klasean geratu ginen eta gero atera nintzen patiora.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo lagunak
    Guk 5.Mailakoek kaldereroz joan ginen oso ondo pasatu nuen inauteri honetan.
    Markitos gero mendialdeko dantza gero, iparraldeko dantza gero, bolan dantza eta kalderero-en dantza.
    Desfilea pixka bat aspergarria izan zen.
    Baino ondo pasatu genuen.
    Aitek ondo pasatu zuten guri ikustean.Adibidez nire ama, nire osaba eta nire amonak ondo
    pasatu zuten niri eta niri arrebari ikustean. Ikastolara berriro sartzean txokolatea bizkotxoekin jan genuen.

    ResponderEliminar
  8. Kaixo lagunok :
    Oso politak daude argazkiak. Nire ustes inauterian oso ondo jantzita joan genuen.Nik, gauza askorekin jantzi nuen; 2 zapi bat buruan eta bestea aldakan , gona marroia, Gloria zuen maquillaje pixka bat ipini nuen, lepoko pila bat.....
    nire lagunak (neskak) ere horrelako gauzak jantzi zituzten .
    Dantza batzuk egin genituen, kaldereroak, bolan dantzak eta beste batzuk.
    Ondoren, txokolatea eskaini ziguten baino nik ez nuen nahi buruko mina neukadalako zartaginaginarekin soinu handi-handia ateratzen zelako, eta klasean geratu nintzen Saioarekin.Jolas batzuk atera genuen eta oso ondo pasatu genuen.Hori baino lehen argazki batzuk atera zuen Joxe.
    Nire ustes hori izan zen nire hoberen inauteriak ikastolan eta espero dut hurrengoak ere horrela izatea.
    Miriam :)

    ResponderEliminar
  9. Ostiralean inauteriak isan ziren gure ikastolan. Inauterietan oso jantzi politak egon ziren baina politena gurea izan zen Kaldereros. Abestiak oso politak ziren geien guztatzen zitzaidan ASTO BATEAN DATOR MARKITOS eta MENDIALDEKO INAUTERIAK. Goisean ensaio bat egin genuen eta oso ondo atera zen, esan zuen nerea. Batzuk jantokian jantzi ziren. Nik ordea nire etzean jantzi nintzen nire amarekin eta nire arrebekin. Gero, ikastolara joan nuenean denak oso dotore zeuden. Nik erebai.
    Gero mostatzoa margotu nuen eta oso dotore negoen.
    Desfilean argaski asko atera zidaten.
    Tzokolatada oso gosoa zegoen. Azkenean futbolera jolastu nuen

    IELTXU 5.A

    ResponderEliminar
  10. Kaixo!
    Pasaden astean, euskararen astea ospatu genuen, eta aurten "Euskal inauteriak" izan zen gaia. Astean zehar ekintza asko egin genituen gaiari buruz, baina astea bukatzeko, inauterien desfilea egin genuen urtero bezala. Oraingo honetan, kaldederoz joan ginen. Kaldederoak Hungariatik Donostira datozten pertsonaiak dira, inauteriak hasten direla adierzten.
    Gelako mutil batzuk kaldederaz mozorratu ginen, eta primeran pasatu genuen. Mozorroa oso erraz lortu ahal zen, gona bat, alkondara bat, txaleko bat eta zapi asko. Mozorroa oso koloretsua eta zaratatsua izan zen, kolore askotako arropak eta zartagin eta mailu bat eramaten genuelako.
    Desfilean metalezko zarata izan zen musika nagusia. Gurasoak etorri ziren gu ikustera eta asko gustatu zitzaien dantzak. Hiru dantza egin genuen eta oso ondo atera ziren. Jarraian, kalderreroen abestia interpretatu genuen zartaginarekin.
    Primeran pasa genuen, baina hoberena amaierako txokolatada izan zen.

    Peio 5.B

    ResponderEliminar
  11. Kaixo:
    Ostiralean inauteriak izan ziren gure ikastolan.
    Inauteritan mozorro gehienak oso politak izan ziren, baina beste batzuk ez ziren hain politak. Nire ustez politena gurea izan zen eta barregarriena, mutil batzuk neskaz mozorrotu ziren eta Joxe ere.
    Hasieran desfilea egin genuen eta gero dantzatu, dantzak "MENDIALDEKO INAUTERIAK" eta "BOLAN DANTZA" izan ziren, gero gu kaldereroz joan ginenez zartaginekin dantza bat egin genuen.
    Desfilea amaitu ondoren gelara joan ginen txokolatea hartzera. Txokolatea oso goxoa zegoen

    Orokorrean, oso ondo pasatu genuen.

    Kattalin 5.B

    ResponderEliminar
  12. Kaixo lagunok:
    Arantzabela ikastolan ospatu genuen inauteriak.
    Gu bosgarren mailakoak kaldereros joan ginen. Ni mutiles joan nintzen.
    Ez zitzaidan kostatu asko arropa eta dena artzea.
    kaldereroak Europa Ungaria aldetik etortzen dira.
    ikastolan arratzaldean dantza egin genuen eta kaldereroak mailu batekin eta sartagin batekin jo genuen eta sarata asko egin genuen.
    kaldereoak lepokoak etab eraman genuen, dantza eta gero txokolate edan genuen , Josu eta ni errepikatu genuen eta gero joan ziren denak inauteri auek oso diber tigarriak izan dira.

    AITZOL 5.B

    ResponderEliminar
  13. Kaixo!
    Ostiralean nauteriak ospatu genuen.
    Nire ustez, oso arropa arraroak erabili genituen. Kaldereros mosoratu ginen eta beste batsuk kaldereras.Tzokolatada oso gosoa jan genuen.
    ALEX

    ResponderEliminar
  14. Kaixo lagunak!!!
    Ostiralean, inauteriak izan zirenean, kaldereroz jantzi ginen 5. mailako neska-mutilok. Zarata gehienen atera genuenak izan ginen, zartakin eta mailuekin kolpeka...
    Desfilean, zarata gutxi ateratzen genuen, baina gero, dantzak egiterakoan itzel pasatu nuen!
    Nereak hasieran ez zuen nahi zartakin eta mailuekin egitea, baina gero "ensaioan", oso ondo egin genuenez, erabaki zuen zartakinekin egitea.
    Denok (edo ia denok) joan ginen kapela handi batekin, urrezko lepokoekin, bizarra margotua edo gezurretakoa... Ni urrezko lepokoan pixkatxo bat inprobisatu nuen; txanponak, batzuk txokolatezkoak itsatsi nituen (6) eta bi kendu zizkidaten...
    Dantzak eta desfilearen ostean, txokolatada jan genuen!!!! Eta azkenean futbolean jolastu ere bai!!!

    Beñat 5.B

    ResponderEliminar
  15. Kaixo lagunak:
    Ostiral arratsaldean, ikastolan, inauteriak ospatu genituen.
    Aurtengo gaia Euskal Herriko inauteriak zen. Lehenengo eta bigarren mailakoak Miel Otxinez joan ziren, hirugarren eta laugarren mailakoak Mamuxarroz mozorrotu ziren, gu , bostgarren mailakoak, Kaldereroz (zingaro) joan ginen eta seigarren mailakoak batzuk Lamiaz eta beste batzuk Atorrez jantzi ziren.
    Nik Kaldereroz mozorratzeko soineko loredun bat jantzi nuen, txaleko bat eta zapiak jarri nituen. Zapatak, barre pixka bat emateko, "sevillanazko" takoiak jarri nituen. Mailua nire aitonarena zen eta zartagina txino batean erozi nuen. Aurpegia asko margotu nuen.
    Desfilean dantza guztiak dantzatu genituen. Gure dantza mailuarekin zartaginari ematea zen, borobilean ibiltzen ginen bitartean. Kalderera guapenak Joxe, Peio, Markel eta Aimar F. izan ziren neskez joan zirelako. Desfilea amaitu eta txokolatada bero bat jan genuen.
    Laburbilduz, primeran pasa nuen !!!

    June 5.B

    ResponderEliminar
  16. Ostiralean inauteriak ospatu genituen eta oso ondo pasa nuen. Kaldereroz mozorrotu ginen eta mozorro polita zen niretzat.
    Kaldereroak Ungariatik etortzen ziren inauteri bezperan.Donostiatik etortzen ziren.Horregatik orain jendea Gipuzkoa aldetik batez ere kaldereroz mozorratzen da inauteri bezperetan.
    Kaldereroak ijitoak ziren jitanoak zartaginak eramaten dituzte eta guk zartaginak eraman genituen.Gero txokolatada bat egin genuen eta txokolatadarekin festa amaitu genuen

    Sabina 5.B

    ResponderEliminar
  17. Kaixo:
    duela egun batzuk ikastolako aratusteak izan ziren.Oso ondo pasatu genuen baina jantzia piska bat eserosoa izan zen, ala ere oso ondo pasatu nuen.
    Dantzak oso politak izan ziren: ASTO BATEAN DATOR MARKITOS eta MENDIALDEKO INAUTERIAK deitzen ziren.
    G ure irakaslea Joxe neskaz joan zen, Aimar F., Peio eta Markel bezala. Denak oso dotore geuden baina guapoena, jakina, ni izan nintzen.
    Deigarriena gurea izan zen zartaginak eta martiluekin jotzen egon ginelako.
    Azkenean futbolean jolasten egon ginen .
    Oso ondo pasa nuen.
    Xabier 5.B

    ResponderEliminar
  18. Kaixo.
    Aurreko ostiral arratsaldean klaseko inauteriak ospatu genuen. Kalderero jantzita joan ginen. Batzuk kalderero neskaz eta beste batzuk mutilez. Desfilea eta gero txokolate beroa jan genuen eta batzuk errepikatu genuen. Jantzita joan ginen gona batekin, kamisa zuri batekin, txaleko beltza ere eraman nuen, zartagin bat eta mailu bat.
    Mozorro koloretsua eta zaratatsua da, martilua eta zartaginarekin zarata asko egiten genuen hori izan zen gehien gustatu zitzaidana.
    Kaldereroak Hungariatik etorri ziren garai batean eta kalderero mozorroa asko jansten da Donostian, hortik pasatzen zirelako Espainara joateko eta ohitura dute Donostiarrak eta bes herri batzuk kaldereroz janstea.
    Oso ondo pasa nuen klaseko inauterietan eta geinera, farre egin genuen Joxe ikustean!!!!

    Uxue 5.B

    ResponderEliminar
  19. Kaixo:
    Ostiralean, ikastolan, Inauteriak ospatu genituen.
    Gu, 5.mailakoak, Hungariatik etorritako Kaldereroz mozorratu ginen.Mozorro guztietatik gurea zaratatsuena eta bereziena izan zen, gainera, gauza berezia gertatu zen: gure gelako Peio, Joxe, Markel eta Aimar F. neskaz joan ziren.Beste gelan ere, Jon L. joan zen neskaz.
    Egun horretan gauza asko egin genituen.Lehenengo patiora atera ginen, dantza batzuk egitera.Behin kanpoan egonda, aita eta ama pila bat ikusi nituen, haien tartean nireak.Dantzak bukatu eta gero, berriro gelara joan ginen, txokolatea hartzera.
    Egun hura berezia izan zen. Baina hurrengo urtean berriro!!!!!!

    Josu 5.B

    ResponderEliminar
  20. Ostiralean ikastolan Euskal Inauteriak egin genituen. eta kalderero izan zen 5. Mailako mozorroa. Kaldederoak Hungariatik etortzen dira espainara eta Donostiatik pasatzen dira. Kaldederoen lana Ojalatazko gauzak kompontzea da, orduan guk zartagina eta mailua ekarri eta Kaldederoen abestia jo genuen zartaginarekin eta mailuarekin.
    Mozorroa ez genuen egin behar, bakarrik arropa zaharra eta zintzilikagailuak eraman genituen. Nire laguna Beñatek txokolatezko txanponak ekarri zituen zintzilikatuta. eta gero jan egin genituen. Nire mozorroa txaketa beltza eta txano beltza izan zen, gero txanoari lepoko bat itzatzi eta beste lepokoak zintzilikatuta neraman lepoan.
    Desfilea polita izan zen, ni Peiorekin nengoen desfilean eta peio neska zen. Gero kanta bat dantzatu eta abestu ASTO BATEAN DATOR MARKITOS ZALDUONDOKO PLAZARA... Gero txokolatada egon zen 2 bizkotxorekin.
    Laburbilduz, Inauteriak oso politak izan ziren.

    Aritz. 5.B

    ResponderEliminar
  21. Kaixo lagunak!
    Ostiralean ikastolako inauteriak ospatu genituen. Kalderero etorri ginen. Kaldereroak Europatik etortzen ziren.
    Jantziak ez genituen ikastolan egin behar, etxean egin genituen. Oso ondo etorri ginen jantzita eta oso zaratatsuenak izan ginen. Peio, Aimar eta Markel neskez jantzita etorri ziren. Ni praka bakeroekin, kamiseta beltzarekin, alkondara more batekin, zartagin eta mailu batekin etorri nintzen jantzita.
    Kanpoan lehenengo egin genuena dantza izan zen. Gero txokolatea edan genuen.
    Agur. Eneko 5.B

    ResponderEliminar
  22. KAIXO:
    Ostiralean ospatu genituen Arantzabelako inauteriak.kaldereroz jantzi ginen eta beste batzuk kaldereraz.
    Etxean aurkitutako arroparekin joan ginen: batzuk zapi bat buruan eta beste batzuk txano batekin. Mutilak praka bakeroekin eta neskak gona batekin. Txaleko koloretsu batekin edo txamarra beltz batekin, bitxiekin eta lepotik zintzilika mailua eta zartagina.
    Maila guztiak patiora atera ginen eta aurrezkuntzakoak ere elkartu ginen.
    .Ateak ireki zituzten gurasoak sartzeko eta gu ikusteko.
    Dantza asko egin genituen eta mailua eta zartaginarekin jo genuen.
    Geroago txokolate bero bat jan genuen eta klasera joan ginen.
    Urko 5.B

    ResponderEliminar





























  23. Kaixo!
    Ostiralean, inauteriak ospatu genituen baina mozorratzeko etxeko arropak eta erositako gauzak ekarri genituen. Klaseko gehienoei zartaginak lortzea izan zen gehien kostatu zitzaguna. Horregaitik, gehienok erosi genituen.
    Desfileak egin genituen eta dantzak ere bai adibidez: Markitos, zartagina jotzen eta bolan dantza.
    Desfilea bukatu eta gero barruko patiora joan eta txokolata bizkotxoarekin edan genuen.

    Aitor 5.B

    ResponderEliminar
  24. Kaixo lagunak:
    Inauteri ostiralean kaldeder@z mozorrotu ginen. Nik kaldederaz mozorrotu nintzen, Peio, Aimar eta Joxe bezala. Mozorroa egiteko maia batzuk, gona loredun bat, zapi loredun bat, buruan beste zapi bat eta inportanteena ailua eta sartagina. Nire ustez gure mozorroa ikastolako hoberena, zaratatsuena eta dibertigarriena izan zen. Lehenengo eta bigarren mailakoak Miel Otxinez mozorrotu ziren, hirugarren eta laugarren maiakoak Mamoxorroaz joan ziren eta seigarren mailakoak Atorrak eta Lamiaz mozorrotu ziren.
    15:30 etan desfilea egitera patiora atera ginen. Hasieran bi bira patioari ean genion, biren ondoren ``Zaldi batean dator Markitos Zalduoko plazara´´ dantza egin genuen, ondoren ``mendialdea´´ dantza dantzatu genuen, gero Kaldereroen desfilea egin genuen eta desfilea bukatzeko seigarren mailako dantza egin genuen. Desfilea bukatu orduko txokolatada egin genuen ikastolako haurrak. Txokolatada bukatu ondoren patiora atera ginen eta futbolera jolastu ginen.

    Markel 5.B

    ResponderEliminar
  25. Kaixo,
    Lehenengo asteko ostiralean inauteriak izan ziren eta 5.Bko eta 5.Ako ikasleak kalderero mozorrotuta joan ginen.
    Kaldereroak Hungariatik etortzen ziren zartaginak konpontzera. Eta orain, Donostian, Azpeitian... ospatzen da kaldereroen desfilea inauterien etorrera ospatzeko.
    Nik oso ondo pasatu nuen eta farre asko egin nuen Peio, Joxe, Aimar F. eta Markelekin kalderero neskaz mozorratu zirelako. Baina nire ustez den-denak oso ondo geunden.
    Mozorroa oso erraza izan zen niretzat prestatzea, nahiz eta zartagina eta mailua zailagoak izan. Zartagina lortu egin nuen eta beste batzuk erosi behar izan zuten. Mailuarekin berriz, arazoak izan nituen eta azkenean goilara bat eraman behar izan nuen.
    Desfilea eta dantzak egin ondoren, txokolatada egin genuen eta txokolatea eta bizkotxoak jan genituen, oso onak zeuden eta horregatik txokolatea errepikatu nuen.
    Laburbilduz, oso ondo pasatu nuen ikastolako inauterietan.

    ResponderEliminar
  26. Kaixo lagunak :
    Urte honetan inauteriak oso politak izan dira, Euskalerriko inauteriak izan direlako.
    Haur Eskuntzakoak txatxos joan ziren, 1. eta 2. mailakoak Mile Otxines, 3. eta 4. mailakoak
    mamoxarroz, 6. maiakoak Lamias eta Atorres eta azkenik gu 5.mailakoak kaldereros joan ginen.
    Niri asko guztatu zitzaidan kaldereros mozorrotzea etxeko zapiak, alkondarekin... jantzi nintzelako. Gainera gure maisua Joxe neskas mozorratu zen eta oso oso barrregarria zegoen. Desfilea egin eta gero txokolatada egin genuen.
    Kaldereroak Ungariakoak ziren eta Euskal Herrira etortzen ziren sartaginak... konpontzeko nahian eta kales kale ibiltzen ziren. duela urte batzuk Donostian eta beste hainbat herritan inauteriak baino lehenago, kaldereroen desfilea egiten dute inauteriak datorrela esateko.
    Laburbilduz: oso ondo pasatu nuen.

    Iratxe 5.B

    ResponderEliminar
  27. Kaixo lagunok:
    Ostiralean nire ikastolako inauteriak izan ziren.
    5.B kaldereroz joan ginen eta oso ondo pasatu genuen.
    Joxeri galdera bat egin genion: Nongoak dira kaldederoak?
    Joxek esan zigun Hungariatik etortzen zirela.
    Nire jantzia ez zen oso egokia baina bueno: buruan zapi bat neukan txanpon horia ziren, gero alkondara bat neukan zuria zena,eta txaleko gorri bat neukan,ondoren gona koloretsu bat neukan,ondoren azal koloreko mediak, amaitzeko bota marroiak eraman nituen.
    Gero kanpora joan ginen dantza batzuk egitera: Lehena (Asto batean dato r Markitos Zalduondoko plazara)bigarrena(Bola dantza)
    Azkenik txokolatea jan genuen.

    ResponderEliminar