Páginas

2015-01-19

IRRISTAKETA 5.B

16 comentarios:

  1. Kaixo!
    Aurreko astean izotz pistara joan ginen. Oso ondo pasa nuen nahiz eta ez izan oso ona irristaketa egiten. Gainera iaz baino askoz hobeto egon zen ikastaroa, aurten izotzaren gainean egin ahal diren kirolak praktikatu ditugulako: Irristaketa Artistikoa, Abiadura irristaketa eta Hockey. Primeran pasatu dut eta asko ikasi dut.

    Peio 5.B

    ResponderEliminar
  2. Primeran pasatu genuen izotz pistan!!!. Gauza asko ikasi genituen eta jolas askoetara jolastu genuen. Begiraleak oso jatorrak ziren. Zailena frenatzea zen indar asko izan behar zenuelako. Gehien gustatu zitzaidana hockeya izan zen. Txarrena oso denbora gutxi egoten ginela zen.
    Niri izotz pista asko gustatzen zait baina joateko denbora ez daukat horregaitik oso ondo pasatzen dut ikastolarekin joaten naizenean.


    June 5.B

    ResponderEliminar
  3. Kaixo:
    Niri asko gustatu zitzidan izotz pistara joatea. Gehien gustatu zitzaidana hockeya izan zen.Niretzat monitorerik jatorrena Urtzi izan zen, niri Naroa ez zitzaidan oso jatorra iruditu.Niretzat gelako hoberena patinatzen Josu iruditu zitzaidan. Nik berriro joan nahi dut izotz pistara gelako lagunekin 6. mailan baina hori ezinezkoa da, eskalada egitera joango garelako.

    Markel 5.B

    ResponderEliminar
  4. kaixo,
    Oso ondo pasatu nuen izotz pistan eta asko gustatu zitzaidan batez ere, irristaketa artistikoa izan zen ooso dibertigarria zen. Pena ordu batekoak izatea klaseak oso motz geratzen ziren baina pena merezi izan zuen joatea denok zerbait ikasi genuelako. Monitoreak oso jatorrak ziren eta asko irakasten ziguten. Agur eta ondo izan.
    Kattalin 5.B

    ResponderEliminar
  5. Izotz pista, 5. mailan egin ditugun gauzetatik, gehien gustatu zaidana izan da. Gauza asko ikasi ditudalako eta gainera oso dibertigarria izan delako. Begiraleak oso jatorrak izan dira, baina jatorrena, Urtzi. Baina gauza guztien artean Hockey-a gehien gustatu zaidana izan da.

    JOSU 5.B

    ResponderEliminar
  6. Kaixo,.
    izotz pistan oso ondo pasatu nuen, jokatzen, irristaketa artistikoa egiten, abiadura irristaketaketan eta hockey egiten, baina geien gustatu zitzaidana jokatzea izan zen.
    begiraleak ere oso jatorrak ziren baina Igor ez zekien euskeraz.
    5.B-ko Xabier naiz

    ResponderEliminar
  7. Kaixo:
    Aurreko astean irristaketa egitera joan ginen.
    Oso ondo pasa genuen, bueno batzuk.Egin genuen irristaketa artistikoa, abiadura eta hookcey.
    Irristaketa artistikoa oso polita izan zen baina oso zaila zen.
    Abiadura nirentzat oso erraza izan zen, eta pratickatzeko, jolasak egin genuen. Jolasak oso divertigarriak eta politak izan ziren.
    Hookceyan oso baina oso ondo pasa nuen. Lehenengo practicatzeko gauzak egin genuen ez ziren oso errazak. Eta gero egin genuen partidoa.
    Laburbilduz, oso ondo pasa genuen.

    JUDITH 5.B

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo pasa nuen isotz pistan ( lagunekin, jolasetan eta abar ).
    Irakasleak oso onak ziren irakasten.
    Golpe ederrak artu omen nuen isotz pistan.
    ALEX

    ResponderEliminar
  9. Kaixo Maider naiz:
    Aste onetan oso ondo pasatu naiz izotz-pistara joan garelako.

    Maider 5.B

    ResponderEliminar
  10. Niri asko gustatu zitzaidan izotz pistara joatea. Oso polita izan zen. Argaskiak ere bai politak dira. Asko gustatuko litzaidake berriro joatea izotz pistara.

    Eneko 5.B

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatu zait izotz pista, lehenengo egunean, pentsatzen nuen aspergarria izango zela baina gero, itzel pasatu nuen! Jolas asko egin genituen, irristaketa artistikoa, abiadura...
    Espero det hurrengoan errepikatzea!!!

    Beñat 5.B

    ResponderEliminar
  12. Niri izotz pista asko gustatu zait eta oso ondo pasatu dut naiz eta batzuetan erori.
    Izotz pistan pasatutako egunak bikainak izan dira!!!!!!!
    Iratxe 5.B

    ResponderEliminar
  13. Argazkiak oso politak dira. Batzuk politak dira beste batzuk ez baina gehienak bai. Gehien gustatu zaidana irristaketatik hockeya izan da eta gutxien gustatu zaidana irritaketa artistikoa izan da pixkat asperrgarria izan zen. Oso ondo pasa nuen, batzuetan ez erorri nintzelako eta min handia artu nuelako baina erori ez banintzen bikain pasako nuen. Hurrengo urtean eskalada egingo dugu eta ez gara joango Bakera. Oso ondo pasa nuen eta Joxek egindako argazkiak oso politak dira.

    Uxue 5.B

    ResponderEliminar
  14. kaixo lagunak ni primeran pasa dut izotz pistan.Nire uzte dut denok primeran pasa dugu izotz pistan.Nire ekintza gustukoena irristaketa artistikoa izan zen.Nire ustez gauza pila bat ikasi ditugula izotz pistan pentsatsen dut.
    Aste hau oso dibertigarria izan da!
    Irati 5.b

    ResponderEliminar
  15. Kaixo oso ondo daude argazkiak baina nik nahi dut joan berrirobaina seigarren mailan joango gara eskalatzeraeta eta batzuetan jaango naiz ni bueno agur lagunok

    AITZOL 5B

    ResponderEliminar
  16. Kaixo
    Izotz pistan oso ondo pasatu nuen. Asko ikasi nuen. Gehien gustatu zitzaidana irristaketa artistikoa izan zen. Berriro bueltatzeko gogoak geratu zitzaizkidan.
    Aitziber 5.B

    ResponderEliminar