Páginas

2014-10-16

IRUÑA - PLANETARIOA

10 comentarios:

  1. Kaixo lagunak!!!!!
    Niri asko guztatu zait planetarioa, nik uste dut zuei ere baina ez zin dut
    jakin, AGUR!!!

    Aritz 5.B















































































































    ResponderEliminar
  2. Kaixo!!!
    Primeran pasatu nuen Iruñan. Goizean, planetarioa, asko gustatu zitzaidan eta asko ikazi nuen. Alde zaharra oso polita zen. Takonera parkean oso ondo pasatu genuen.
    Agur!

    Peio 5.B

    ResponderEliminar
  3. kaixo lagunok:
    Nik oso ondo pasatu genuen.Ondoren Takonera parkera joan ginen.Neska batek esan zigun pasaden astean etorri sela mutil bat eta aorkatu zion orein bati.

    MAIDER.5.B

    ResponderEliminar
  4. Primeran pasatu nuen planetarioan. Oso interesgarria iruditu zitzaidan pelikula, baina oso luzea zen. Zezenen ibilbidea oso polita zen.

    June 5.B

    ResponderEliminar
  5. Asko gustatu zitzaidan Planetarioa, baina gehien gusatu zitzaidana, janaria izan zen.
    ñam,ñam gozo gozoa.

    Josu 5.B

    ResponderEliminar
  6. kaixo lagunok,
    Iruñako planetarioa oso ondo dago.Gero jatera joan ginen takonera parkera.
    OSO ONDO PASATU GENUEN!!!

    Uxue 5.B

    ResponderEliminar
  7. kaixo!!!!!!
    Asko gustatu zitzaidan Iruñako planetarioa.Oso polita iruditu zitzaidan.Egin genuen ibilbedea asko gustatu zitzaidan.Takonera parkean ere primeran pasatu nuen. PRIMERAN PASTU NUEN TXANGOAN!!!I
    IRATI 5.B





    ResponderEliminar
  8. oso politak dira argazkiak
    Maitane5.a

    ResponderEliminar
  9. Kaixo :
    Niri ez zait usten argaskiak ikustea. Zergaitik ?
    Alexia. 5.A maila

    ResponderEliminar
  10. Kaixo lagunuk:
    Atzo Planetarioan oso ondo pasa nuen.Gero joan ginen alde zaharretik eta oso polita zen.
    Takonera eldu bezain lazter bazkaldu egin genuen.Espero dut egun batean joateko mire familiarekin.
    Eskerrik asko Joxeri ,Gloriaría eta aita gustiei.😍😍😍😍


    Judith 5.B

    ResponderEliminar